voor vertrek naar Darwin, Australie - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Evelyne Halbersma - WaarBenJij.nu voor vertrek naar Darwin, Australie - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Evelyne Halbersma - WaarBenJij.nu

voor vertrek naar Darwin, Australie

Door: Evelyne

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

09 Juli 2014 | Indonesië, Singaraja

Op 18 juli vertrekken wij vanuit Bali voor een korte vacantie naar Darwin, Australie.

De datum is niet zo toevallig.......wij zijn dan 40 jaar getrouwd en dit is ons wederzijds kadootje.

Waarom Darwin?
Darwin ligt op 3 uurtjes vliegen van Denpasar Bali en dus uitermate geschikt voor een weekje weg.

Steden zoals Sydney, Melbourne en de Gold Coast zijn prachtig, maar erg bekend en dat is nu juist wat we niet wilden.

Ons doel is minder bekende steden en hun omgeving ontdekken, dus was Darwin een goede keus.

We reizen per huurauto naar diverse plekjes en kleine hotelletjes in de Outback van Australie, waar de orginele bewoners , de Aboriginals,nog wonen en leren hun cultuur kennen.

Uiteraard gaan we ook op zoek naar de krokodillen en grote varanen
de diersoorten waarom dit gebied bekend staat.

Graag laten we jullie meegenieten van onze ervaringen en hebben we wederom een reisdagboek aangemaakt via deze site.

Een verzoek hebben we echter wel.......like deze site NIET op Facebook.

De adressen die we hebben geselecteerd voor ons verslag zijn bewust gekozen......Facebook is net even iets te openbaar.

Mocht je onze verslagen niet meer willen ontvangen, haal jezelf dan van de mailinglist en de emails stoppen vanzelf.

Veel leesplezier!!

Kees en Evelyne

• 20 Mei 2016 - 10:48

Jan Landman:

Het is vast een prachtige reis geweest, vast veel mooier dan Rhodos.
    Zo alweer 40 jaar getrouwd, de tijd vliegt voorbij.
    Hoe gaat het verder met jullie?
    gr Jan Landman.